КОГА ЩЕ ПОЛУЧА ПОРЪЧКАТА СИ? Времето за доставка е приблизително и се определя от адреса за доставка. Специалните поръчки, продуктите, които не са налични в склада, и стоките, които не са поръчани, могат да увеличат времето за доставка. (Това се отнася особено за резервни части и доставчици, базирани извън Дания.) Ще получите имейл, когато пакетът ви напусне нашия склад. Това писмо ще съдържа номер за проследяване, който можете да използвате, за да проследите пакета си онлайн.
Ако очакваната дата на доставка е изтекла и все още не сте получили поръчката си, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти на телефон +359 8 001 114977 или info@lampemesteren.bg. Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.
За да сме сигурни, че ще получите покупките си възможно най-бързо, може да разделим поръчката Ви на повече от една доставка. Правим това, за да ви предоставим най-бързото и гъвкаво обслужване, което можем. Нашата система за поръчки намира най-практичното решение за всяка отделна поръчка. Ако разделим поръчката ви, вашето потвърждение за доставка ще съдържа номер за проследяване на всяка отделна пратка.
Имате ли други въпроси относно доставката и изпращането?
Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти на info@lampemesteren.bg или +359 8 001 114977 - с удоволствие ще ви помогнем. Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.