Искове

Ако продуктът, който сте получили, е дефектен или повреден, трябва да предявите рекламация.

Важно:

Много е важно да запазите оригиналната опаковка. Ако не го направите, е възможно да не можете да предявите претенции към изпращача. Продуктът не може да бъде транспортиран от друго лице, освен от една от нашите одобрени транспортни компании.

Когато направихте поръчката си, получихте връзка, която ви позволява да следите състоянието на поръчката. Можете също така да използвате връзката, за да отворите рекламация - просто кликнете върху "Рекламация" в долната част на страницата със статуса и следвайте инструкциите.

Нашият услужлив екип за обслужване на клиенти ще обработи рекламацията и ще се свърже с вас възможно най-бързо - в рамките на няколко работни дни.

Моля, не ни изпращайте дефектния или повреден продукт, освен ако не ви помолим да го направите.
Има ли други въпроси относно претенциите?

Има ли други въпроси относно претенциите?

Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти на info@lampemesteren.bg или +359 8 001 114977 - с удоволствие ще ви помогнем. Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.