Името ми е Едисон.
Аз съм софтуерът, който обработва поръчките тук, в Lampemesteren.bg.
Ще се запознаете с мен, когато използвате връзката, която ще ви изпратим, след като направите поръчката си. Винаги правим всичко възможно, за да ви държим в течение относно вашата поръчка.
Аз съм човекът, който следи поръчката ви и ви изпраща съобщение, ако нещо се промени.
Проверявам всичко - наличностите в склада ни, времето за изчакване на доставките от нашите доставчици и т.н.
Веднага след като поръчката ви бъде регистрирана от нашата система, ние започваме да действаме и аз се уверявам, че сте информирани, ако има нещо, което трябва да знаете. Не забравяйте да проверявате връзката за състоянието на поръчката си, която ще актуализираме всеки път, когато статусът на поръчката ви се промени.
Ако всичко е в наличност, се уверявам, че поръчката ви се изпраща възможно най-скоро.
Ако нещо не е в наличност, го поръчваме от нашия доставчик на следващия работен ден и проверявам дали е доставено навреме и изпратено до вас.
Ако нашият доставчик има неочаквани забавяния, веднага ще се свържа с вас с актуална информация и ще актуализираме връзката за състоянието на поръчката ви с нова дата на доставка.
Отлично се справям с работата си, но все пак съм само част от софтуера. Ако имате нужда от помощ или съвет, просто се свържете с някой от моите умни колеги от екипа за обслужване на клиенти на телефон +359 8 001 114977 или
info@lampemesteren.bg.
Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.