Доставка и доставяне

Време за доставка

Моля, имайте предвид, че сроковете за доставка са ориентировъчни и се основават на очакваните срокове за доставка, които получаваме от съответните доставчици. Понякога отделни продукти се поръчват временно, което може да доведе до забавяне; това се отнася особено за резервни части и за доставчици, базирани в чужбина. Винаги можете да използвате уникалния линк, който сте получили след като сте направили поръчката си, за да следите състоянието ѝ.

Доставка и пренасяне

Доставяме в цял свят и освен ако не е заявено друго, изпращаме чрез DPD, GLS, UPS и DSV. Предлагаме безплатна доставка в рамките на ЕС при поръчки на стойност 199 лв. или повече. При поръчки на стойност по-малка от 199 лв. в рамките на ЕС таксата за доставка е 12 лв. Всички останали такси за доставка се изчисляват в зависимост от адреса на доставка. Времето за доставка също зависи от адреса на доставка, както и от това дали продуктът е наличен в желания от вас цвят/вариант. Специалните поръчки могат да увеличат времето за доставка - можете да намерите информация за очакваното време за производство в описанията на отделните продукти.

Не носим отговорност за забавяния, причинени от транспортни компании.

Изпращаме всички наши стоки чрез пощенски колети. Това дава възможност за проследяване на пратките, ако възникнат проблеми или закъснения.

За пратки извън ЕС, моля, имайте предвид, че поръчката ви може да се забави при митническото оформяне и че ние не носим отговорност за забавяния, свързани с митниците. Вие носите отговорност за всички митнически задължения или вносни такси.

Проверка на доставката

Моля, прегледайте съдържанието на пакета веднага след пристигането му. Уверете се, че сте получили правилния продукт, че не е повреден и че нищо не липсва в пратката. Ако не направите това в разумен срок (два дни) след доставката, Lampemesteren.bg не носи отговорност за евентуални щети. Ако пакетът и/или съдържанието му са повредени в момента на доставката, трябва да отворите рекламация чрез уникалната връзка, която сте получили след като сте направили поръчката си - просто кликнете върху "Рекламация" в долната част на страницата със статуса и следвайте инструкциите. Ще са ви необходими снимки на външната и вътрешната опаковка - включително етикета за доставка - както и на самата повреда.

Lampemesteren.bg не носи отговорност за продукти, повредени по време на транспортиране. Винаги опаковаме вашата поръчка с голямо внимание, за да сведем до минимум възможните щети при транспортиране.

Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти, ако имате някакви въпроси или проблеми. Можете да се свържете с нас по пощата (info@lampemesteren.bg), чрез чат на живо или по телефона. Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.

Връщане

Връщането в ЕС струва 15 евро за етикет за връщане, но може да ви бъде начислена по-висока такса в случай на палетни и извънгабаритни пратки. Връщането извън ЕС се таксува в зависимост от размера на пратките за връщане или палетите. Ако връщането струва повече от 15 €, службата за обслужване на клиенти ще се свърже с вас по имейл. Също така сте добре дошли да се свържете с отдела за обслужване на клиенти чрез чат, имейл info@lampemesteren.com или по телефона на +45 96 750 478 за оферта за връщане - моля, посочете номера на поръчката си.