Моля, прегледайте съдържанието на пакета веднага след пристигането му. Уверете се, че сте получили правилния продукт, че не е повреден и че нищо не липсва в пратката. Ако не направите това в разумен срок (два дни) след доставката, Lampemesteren.bg не носи отговорност за евентуални щети. Ако пакетът и/или съдържанието му са повредени в момента на доставката, трябва да отворите рекламация чрез уникалната връзка, която сте получили след като сте направили поръчката си - просто кликнете върху "Рекламация" в долната част на страницата със статуса и следвайте инструкциите. Ще са ви необходими снимки на външната и вътрешната опаковка - включително етикета за доставка - както и на самата повреда.
Lampemesteren.bg не носи отговорност за продукти, повредени по време на транспортиране. Винаги опаковаме вашата поръчка с голямо внимание, за да сведем до минимум възможните щети при транспортиране.
Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти, ако имате някакви въпроси или проблеми. Можете да се свържете с нас по пощата (
info@lampemesteren.bg), чрез чат на живо или по телефона. Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.